Myślisz, że jesteś szybki? Myślisz, że masz dobrą pamięć? Rach-Ciach i przekonasz się czy masz rację!W tej grze liczy się nie tylko szybkość, ale także dokładność i dobra pamięć. Układanie kolorowych wzorów tylko na pierwszy rzut oka wydaje się proste, ale pod presją czasu i innych graczy będzie nie lada wyzwaniem.
Cel gry:
Każdy gracz układa kolorowe elementy. Kto jest najbardziej spostrzegawczy, najlepiej zapamiętuje barwy i potrafi je szybko ułożyć w odpowiedniej kolejności, ten wygrywa.
Gra dla 2-3 graczy w wieku: 5+.
Zawartość pudełka:
Plansza do gry, 3 pionki, 3 czerwone kostki, 3 fioletowe kostki, 3 czarne kostki, 3 zielone kostki, 3 niebieskie kostki, 3 żółte kostki, 25 kart, instrukcja.
Szczegóły
WIEK DZIECKA7 - 9
PŁEĆ DZIECKAUNIWERSALNY
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.