
Kategorie
Producent
WIEK DZIECKA
PŁEĆ DZIECKA
Nowość
Promocja
+48 509 970 570
PON. - PT. 08:00 - 16:00
Gry dla dzieci i rodzinne | Gry dla dzieci w każdym wieku. Nauka przez zabawę | Sklep - gry i zabawki.
GRY PLANSZOWE | GRY EDUKACYJNE | GRY KARCIANE | GRY LOGICZNE | GRY ZRĘCZNOŚCIOWE | GRY TV I ELEKTRONICZNE | INNE GRY
Clementoni - zestaw edukacyjny Odkrywamy Europę

Dostępność: duża ilość
Life Skills Nauczę się podejmować decyzje 84883

Dostępność: średnia ilość
Mały Geniusz Quiz - Język Polski - Lisciani

Dostępność: duża ilość
Mały Geniusz Quiz - Język Angielski - Lisciani

Dostępność: duża ilość
Alxander Gra Obrazek i Litera

Wspaniały trening pisowni wyrazów dla dzieci w wieku szkolnym. Gra zawiera 2 warianty rozgrywki. W pierwszym z nich odsłaniamy tabliczkę z literką i staramy się jak najszybciej odnaleźć wśród obrazków ilustrację przedstawiającą przedmiot, którego nazwa zawiera wskazaną literę.
W drugim wariancie odszukujemy spośród tabliczek z wypisanymi nazwami jak najwięcej wyrazów zawierających odsłoniętą literę.
- Zawartość opakowania tabliczki z obrazkami 40 szt., karty z literami – 55 szt., żetony – 40 szt., klepsydra, instrukcja
- Wymiary opakowania: 18,5 x 19,5 x 5 cm
- Gra dla 2-4 osób
- Wiek: 8+
Dostępność: średnia ilość
Czytaj z Albikiem Dźwięki wokół nas interaktywna gra memo

Dostępność: średnia ilość
Mały Geniusz - Wielka Gra Polska - Lisciani

Dostępność: duża ilość
Gra edukacyjna I'm Genius Super quiz 1000 pytań

Oryginalna edukacyjna gra planszowa dla całej rodziny, zawierająca 312 kart podzielonych na różne kategorie. Podczas rozgrywki walczy się o zdobycie pucharu za udzielanie prawidłowych odpowiedzi na pytania, które nie są tak łatwe, jak mogłoby się wydawać.... Czy wiesz jak wygląda salamandra albo gdzie żyje meduza? Kto wynalazł telefon? Czym jest busola? Podczas rozgrywki poznasz odpowiedzi na wszystkie te pytania.
Grę uatrakcyjnia elektroniczny stoper z dwoma trybami odliczania czasu: easy oraz sprint, a także spinner. Kto zostanie mistrzem super quizu? Czas się przekonać!
- Wiek 6+
- Wymiary opakowania 28.8 x 8.2 x 38.8cm
Dostępność: duża ilość
I'm a genius quiz Geografia - Lisciani

Gra stworzona na zasadzie quizu, opracowana na podstawie programu szkoły podstawowej, dzięki której dzieci poznają podstawowe pojęcia geograficzne. Gra jest podzielona na trzy poziomy trudności.
- Zawartość: 48 kart, 4 pionki, spinner, plansza, żetony, odznaki
- Wymiary opakowania: 27.5 x 27.5 x 7 cm
- Dla dzieci w wieku: 5-10
Dostępność: duża ilość
I'm a Genius - Quiz ciało człowieka

Gra stworzona na zasadzie quizu, opracowana na podstawie programu szkoły podstawowej, dzięki której dzieci poznają budowę ciała człowieka oraz jego narządy. Gra jest podzielona na trzy poziomy trudności.
- Zawartość: 48 kart, 4 pionki, spinner, plansza, żetony, odznaki
- Wymiary opakowania: 27,5 x 27,5 x 7 cm
- Dla dzieci w wieku: 5-10 lat
Dostępność: duża ilość
Czu Czu Xplore Team Quizy edukacyjne 9-10 lat

Quizy edukacyjne Xplore Team rozwijają zainteresowania dzieci w wieku szkolnym, wspierają ich rozwój oraz zaskakują ciekawostkami z różnych dziedzin. Spięta śrubą książeczka zawiera ponad 120 pytań i odpowiedzi, które pobudzają wyobraźnię, poszerzają wiedzę i słownictwo oraz są świetnym treningiem czytania ze zrozumieniem i logicznego myślenia. Quizy mają kieszonkowy format, dzięki czemu doskonale sprawdzą się w podróży oraz podczas zabawy z rówieśnikami. W serii ukazały się: Quizy edukacyjne dla dzieci w wieku 7-8 lat, Quizy edukacyjne dla dzieci w wieku 8-9 lat, Quizy edukacyjne dla dzieci w wieku 9-10 lat.
Dostępność: średnia ilość
CzuCzu Xplore Team Zakręcona Matematyka 7-12 lat

120 stron nauki w formie zabaw, które:
- bawią zakręconymi zadaniami,
- ćwiczą spostrzegawczość,
- uczą samodzielnego i logicznego myślenia,
- towarzyszą w podróżach małych i dużych.
Matematyczne zagadki i łamigłówki obejmują tematy pojawiające się w 4 pierwszych klasach szkoły podstawowej. Z przymrużeniem oka i w atrakcyjnej oprawie graficznej Xplore Team otwiera przed dziećmi świat zagadnień matematycznych. Książeczka uczy logicznego myślenia, samodzielności w rozwiązywaniu problemów matematycznych. Odchodząc od podręcznikowej, szkolnej sztampy "Zakręcona matematyka" proponuje nowe spojrzenie na zagadnienia matematyczne. Niewielki format i spięcie plastikową śrubką jest zaletą podczas podróży.
Dostępność: na wyczerpaniu
Alexander Sowa mądra głowa Może pomnożę

Nauka bez stresu, nerwów, z uśmiechem na twarzy! Gra planszowa pomagająca w nauce i utrwaleniu umiejętności mnożenia. Każdy gracz w swojej kolejce rzuca 2 razy kostką i porusza się po planszy dwoma pionkami niezależnie. Liczby znajdujące się na polach, na których gracz postawił pionki należy ze sobą pomnożyć podając wynik w czasie odmierzonym przez klepsydrę.
Prawidłowa odpowiedź to punt – żeton, którym wypełniamy swoją tabliczkę w kształcie kwiatka. Wygrywa ten, kto pierwszy wypełni żetonami otwory w swoim kwiatku. Żeby nie było zbyt łatwo na graczy czekają pola specjalne, które ułatwiają lub utrudniają wykonanie zadania. Wspaniała propozycja dla dzieci, pozwalająca szybko i na wesoło opanować tabliczkę mnożenia.
Zestaw zawiera:
- tabliczki-kwiatki - 6 sztuk,
- plansza,
- tabliczka mnożenia,
- żetony - 60 sztuk,
- pionki - 2 sztuki,
- kostka do gry.
- klepsydra,
- instrukcja.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Wiek: 8+.
Wymiary pakowania: 29 x 19 x 4 cm.
Dostępność: średnia ilość
Alexander Sowa Mądra Głowa – Rzeczownik Maxi

Gra planszowa w dwóch wariantach przybliżająca dziecku znaczenie i zastosowanie rzeczownika w tworzeniu wypowiedzi. Dzięki zabawie przyswojenie podstawowych reguł gramatyki związanych z tą częścią mowy staje się łatwe i przyjemne. Doskonała pomoc dydaktyczna.
Zawartość opakowania:
- tabliczki z wyrazami - 30 szt.,
- tabliczki z literami - 36 szt.,
- plansza,
- worek,
- pionki - 3 szt.,
- kostka,
- instrukcja.
Wiek: od 7 lat.
Liczba graczy: od 2 osób.
Dostępność: na wyczerpaniu
Alexander Wyjątki - obserwujesz i znajdujesz

Nauczenie się ortografii języka polskiego wymaga od dzieci wielu ćwiczeń. Często nie są one ciekawe, co sprawia, że niezbyt chętnie je wykonują. Aby uatrakcyjnić naukę, proponujemy grę słowną zawierającą zestaw (50) słów zaliczanych do grupy „wyjątków” czyli takich, których pisowni nie można wyjaśnić żadną z zasad ortografii. Na każdej karcie znajduje się 8 słów. Pary kart zawsze, mają wspólny wyraz, który należy znaleźć i odczytać.
W celu urozmaicenie rozgrywki, wyrazy różnią się kolorem i wielkością:
- Czerwony – wyrazy z „ó”
- Zielony – wyrazy z „h”
- Fioletowy – wyrazy z „rz”
- Niebieski – wyrazy z „ch”
Celem gry jest odnalezienie wspólnego dla dwóch kart słowa. Przy każdorazowym „starciu” wygrywa ten gracz, który jako pierwszy odczyta wspólny dla dwóch kart wyraz. Gdy zdarzy się, jednoczesne wypowiedzenie słów, należy kartę przełożyć na koniec stosu kart.
Zawartość opakowania:
- tabliczki wyrazów - 55 szt.,
- instrukcja.
Wiek: 8+.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Dostępność: na wyczerpaniu
Alexander Sowa Mądra Głowa – Przeczytam Ci Mamo

Gra edukacyjna, która w atrakcyjny sposób ułatwia dzieciom naukę czytania. Z elementów leżących na stole gracze starają się jak najszybciej ułożyć obrazki czytając jednocześnie litery, a ostatecznie całe nazwy znajdujące się pod niemi.
Obrazki dzielą się na 3 grupy ze względu na liczbę elementów. Dobierając obrazki w określonej liczbie ich podziału można wybrać stopień trudności gry. Zawartość opakowania:
- 8 obrazków -3 elementowych
- 12 obrazków -4 elementowych
- 12 obrazków- 8 elementowych
- instrukcja
Dostępność: średnia ilość
Alexander Sowa Mądra Głowa – Samogłoski i Spółgłoski

Gra edukacyjna w dwóch wariantach. W pierwszym wariancie każdy z graczy stara się ułożyć z wylosowanych liter wyraz, który będzie zawierał tyle samogłosek ile wskaże wcześniej rzut kostką. Wygra ten, kto będzie układał wyrazy najszybciej i najczęściej.
W drugim wariancie gracze tworzą nowe wyrazy poprzez dokładanie wylosowanych liter do wyrazu utworzonego na stole. Gra jest bardzo emocjonująca, zmusza do myślenia, uczy poprawnej pisowni i wzbogaca słownictwo.
Zawartość opakowania:
- 36 tabliczek z samogłoskami,
- 70 tabliczek ze spółgłoskami,
- 2 tabliczki joker,
- klepsydra,
- worek,
- kostka,
- instrukcja.
Wiek: 7+.
Liczba graczy: 2-4.
Dostępność: średnia ilość
Alexander Sowa Mądra Głowa – Słowny Ekspres

Ekscytująca gra słowna, w której gracze muszą wykazać się refleksem oraz celnością skojarzeń. Ten, kto szybciej potrafi ułożyć wyraz z karcianych liter, uderza w dzwonek i „zgarnia” punkty.
Zawartość opakowania:
- 55 kart liter,
- dzwonek,
- instrukcja.
Liczba graczy: 2-4 osób.
Wiek: 10+.
Wymiary opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5
Dostępność: na wyczerpaniu