Dlaczego zabawkitotu?
Sprawdzone i bezpieczne marki zabawek w ofercie.
Wszystkie nasze produkty są dostępne od ręki, dlatego możesz liczyć na ekspresową dostawę!
Skorzystaj z PayPo i zapłać za zabawki za 30 dni!
Kategorie
Producent
- ABINO (1)
- ADAMIGO (21)
- ALEXANDER (87)
- ARTYK (11)
- CLEMENTONI (2)
- DANTE (1)
- DROMADER (6)
- EGMONT (2)
- EPEE (2)
- FOKSAL (14)
- GOLIATH (7)
- GRANNA (18)
- HH POLAND (1)
- INNI (2)
- KANGUR (1)
- KUKURYKU (36)
- LISCIANI GIOCHI (12)
- MAGIERA RAFAŁ (7)
- MATTEL (2)
- MUDUKO (5)
- NASZA KSIĘGARNIA (9)
- PORTAL GAMES (1)
- QUERCETTI (1)
- RAVENSBURGER (5)
- REBEL (23)
- ROTER KAFER (1)
- SIMBA (1)
- SMOBY (1)
- SPIN MASTER (4)
- TACTIC (17)
- TM TOYS (11)
- TREFL (46)
- WINNING MOVES (15)
WIEK DZIECKA
PŁEĆ DZIECKA
Gry dla dzieci | Gry rodzinne | Gry dla dzieci w każdym wieku. Idealne na każde rodzinne i towarzyskie spotkania. Sklep z grami i zabawkami.
GRY PLANSZOWE | GRY EDUKACYJNE | GRY KARCIANE | GRY LOGICZNE | GRY ZRĘCZNOŚCIOWE | GRY TV I ELEKTRONICZNE | INNE GRY
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie - Zarzewie wojny REBEL
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie - Zarzewie wojny REBEL
Jednemu tylko panu służę: królowi Marchii, Theodenowi, synowi Thengla – odparł Eomer. – Nie służymy potędze dalekiego Czarnego Kraju, lecz nie prowadzimy też z nią otwartej wojny. Jeśli więc przed nią uciekacie, opuśćcie lepiej nasz kraj. Na całym pograniczu szerzy się niepokój i jesteśmy zagrożeni; pragniemy jednak tylko zachować wolność i żyć tak, jak żyliśmy, poprzestając na swoim, nie służąc obcym panom, ani dobrym, ani złym.
W lepszych czasach chętnie i przyjaźnie witaliśmy cudzoziemców, lecz w tych niespokojnych dniach obcy, nieproszeni goście muszą się u nas spotykać z podejrzliwym i surowym przyjęciem. Mówcie! Coście za jedni? Komu służycie? Na czyj rozkaz ścigacie orków po naszym stepie? – Éomer, Dwie wieże Widmo wielkiego konfliktu zawita do gry Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie dzięki rozszerzeniu Zarzewie wojny!
W pudełku znajdziesz nowych bohaterów, wrogów, kafelki mapy, żetony terenu i przedmioty, które urozmaicą Twoje przygody. Poza tym odblokujesz 15 przygód z nowej kampanii, w której bohaterowie będą musieli stawić czoła bezlitosnym najemnikom na równinach Riddermarchii, w gęstwinie lasu Fangorn i w nawiedzonych ruinach Osgiliath. Czy zdołasz ochronić ziemie Rohanu i Gondoru? Zbierz przyjaciół, przygotuj bohaterów i szykuj się na Zarzewie wojny!
Co wnosi dodatek?
Finałowe starcie z siłami zła w ramach rozbudowanej, wielowymiarowej przygody rozgrywającej się na ikonicznych terenach Rohanu i Gondoru. To rozszerzenie daje dostęp do nowej rozgałęziającej się kampanii złożonej z 15 przygód, które poddadzą próbie odwagę bohaterów. 6 bohaterów, a wśród nich zmiennokształtny Beorn, który w swojej niedźwiedziej formie może siać spustoszenie wśród wrogów. 6 nowych ról, które możemy swobodnie łączyć z grą podstawową i innymi dodatkami. Karty nieszczęść z negatywnymi efektami ograniczającymi działania bohaterów oraz związane z nimi mechaniki. Nowe kafelki mapy do odkrycia, tereny, wrogów i przedmioty.
Zawartość:
instrukcja, 18 dwustronnych kafelków mapy, 28 plastikowych figurek, 65 kart przedmiotów, 3 karty tytułów, 30 kart umiejętności bohaterów, 72 karty umiejętności – ról, 6 kart terenu, 10 kart wierzchowców, 15 kart nieszczęść, 7 kart bohaterów, 5 żetonów ufortyfikowania, 14 żetonów terenu, 5 żetonów trudnego terenu
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Diuna: Planeta intryg i konfliktów gra towarzyska REBEL
Diuna: Planeta intryg i konfliktów gra towarzyska REBEL
Diuna: Planeta intryg i konfliktów to gra planszowa i towarzyska od REBEL. Stań się częścią jednej z najsłynniejszych historii w dziejach SF i wybierz stronę, po której będziesz walczyć. Zostań liderem Imperium, wciel się w dowódcę Fremenów albo stań na czele jednego z wielkich rodów: Atrydów albo Harkonnenów. Zdobywaj wpływy i walcz o kontrolę nad melanżem: najcenniejszym i najbardziej pożądanym zasobem we wszechświecie, obecnym jedynie na Diunie. Transportuj swoje oddziały na planetę, zbieraj przyprawę, kontroluj pustynne warownie i niszcz swoich wrogów!
Diuna to planeta, na której dominuje pustynny krajobraz poprzecinany jedynie tu i ówdzie potężnymi pasmami górskimi. Ludzie żyją wyłącznie w paru rozsianych po globie miejscach, w których mają dostęp do drogocennej wody pitnej, lecz nawet tam gnębią ich przerażające kurzawy. Planeta ta odgrywa jednak kluczową rolę w przeznaczeniu galaktycznego Imperium.
Celem gry jest zdobycie kontroli nad Diuną poprzez zajmowanie rozmieszczonych na planszy warowni. W tym celu należy jak najlepiej wykorzystać zdolności swojej frakcji. Każdy z graczy wciela się w przedstawiciela jednej z nich, otrzymując tym samym inne zasoby początkowe, unikalne zdolności i charakterystycznych przedstawicieli.
W zestawie: plansza, 6 plansz frakcji, 2 dyski bitewne, 278 tokenów, kość burzy, 94 karty, instrukcja
Czas rozgrywki: 30-60 minut
Liczba graczy: od 2 do 4 osób
Wiek: 12+
Wymiary opakowania:26,5x26,5x6,5cm
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
AZUL: Ogród Królowej Gra Rodzinna REBEL
AZUL: Ogród Królowej Gra Rodzinna REBEL
AZUL: Ogród Królowej to wciągająca gra dla całej rodziny. Starannie wybierz kolorowe płytki do ogrodu! Król Manuel I zlecił najlepszym portugalskim projektantom ogrodów budowę najbardziej niezwykłego ogrodu dla swojej żony, królowej Marii Aragońskiej.
W Azul: Ogród Królowej Twoim zadaniem będzie zaaranżowanie wspaniałego ogrodu dla ukochanej żony króla, sadząc w nim piękne rośliny, drzewa i dodając dekoracje. Korzystając z innowacyjnego mechanizmu dobierania zasobów, charakterystycznego dla serii gier Azul, musisz starannie wybierać kolorowe płytki, aby udekorować ogród.
Tylko najbardziej niesamowici projektanci ogrodów rozwiną się i zdobędą uznanie królowej.
• Zawartość: 108 kolorowych płytek, 24 jokery, 4 plansze ogrodu, 36 kafli ogrodu, 4 magazyny, 4 plansze fontanny, 1 plansza punktacji 1 dwuczęściowe koło obrotowe ze śrubą mocującą, 1 żeton tarczy, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 znacznik oceny, 4 znaczniki punktacji, 8 żetonów punktów, 1 wieża, 1 woreczek, 1 instrukcja
• Liczba graczy: 2-4
• Czas rozgrywki: 45-60 minut
• Wymiary opakowania: 26x26x7,2 cm
• Wiek: 10+
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Everdell (edycja polska) gra
Everdell (edycja polska) gra
Rozwijaj swoją osadę w przeuroczej krainie Everdell W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta.
Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
Na czym to polega?
W swojej turze gracz może wykonać jedną z trzech akcji: Przydzielenie pracownika. Każdy z graczy posiada własną pulę pracowników, których może umieszczać na planszach, wydarzeniach oraz kartach celów. Odpowiednio przydzieleni pracownicy podejmują różne czynności, które wspierają rozwój naszej strategii jak na przykład pozyskiwanie zasobów czy umożliwienie dobierania kart.
Zagranie karty. Każdy z graczy buduje i rozwija własne miasto. Zagrywanie kart generuje różnego rodzaju zasoby, otwiera przed nami nowe możliwości, a ostatecznie pozwala również na zdobywanie punktów. Dzięki wzajemnemu wpływowi kart na siebie, każdy z graczy ma szansę wprowadzić w życie oryginalną i indywidualną strategię. Przygotowanie do kolejnego sezonu. W ramach tej akcji pracownicy wracają do zasobów gracza, możliwe jest również dobranie kolejnego pomocnika.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Everdell to gra bardzo wielu możliwości, która zmienia się z każdą rozgrywką: do pojedynczej partii wykorzystujemy tylko niewielką część komponentów, a zmienne układy na planszy gwarantują stopniowe odkrywanie różnorodnych strategii. W grze bardzo ważna jest sfera wizualna. Pole gry przypominające pień drzewa, pieczołowicie zaprojektowane żetony surowców, a do tego grafiki pełne uroczych zwierzątek w przeróżnych konfiguracjach i pomysłowych ujęciach.
Kto nie lubi uroczych zwierzątek? :) Jednak niech nikogo nie zwiedzie słodka tematyka – przy Everdell mamy naprawdę sporo kombinowania, a sama gra skierowana jest raczej do dorosłych i starszych dzieci niż do maluchów. To wielowymiarowa gra, w której trzeba zintegrować różne czynniki mające wpływ na ostateczny wynik.
• Zawartość pudełka: plansza, 4 żetony wydarzeń podstawowych, żetony punktów (10 x "3 punkty", 20 x "1 punkt"), 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość (do gry solo), 128 kart stworzeń i budowli, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, Wieczne Drzewo, instrukcja
• Wymiary opakowania: 30 x 30 x 7 cm
• Gra dla 1-4 osób w wieku 14+
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Harry Potter: Hogwarts Battle (edycja polska )
Harry Potter: Hogwarts Battle (edycja polska)
Stań do walki z Sam-Wiesz-Kim!
Bo widzisz, Harry, to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności. - Albus Dumbledore, Harry Potter i Komnata Tajemnic Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER™, RON WEASLEY™, HERMIONA GRANGER™ i NEVILLE LONGBOTTOM™, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów.
Na czym to polega?
Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA™. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas. Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!
Gra składa się 7 scenariuszy o narastającym poziomie trudności prowadzących do ostatecznej bitwy z SAMI-WIECIE-KIM. Początkowe z nich służą wprowadzeniu do świata gier karcianych z mechaniką budowania talii. Kolejne scenariusze wprowadzać będą do gry nowe wyzwania, dodatkowe czarne charaktery, ale także coraz więcej sposobów na ich pokonanie! O ile pierwsze scenariusze są łatwiejsze od znalezienia kogoś w Hogwarcie posiadając Mapę Huncwotów, o tyle ostatnie scenariusze stanowią prawdziwe wyzwanie.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Naszym zdaniem, jest to najlepsza gra planszowa o tematyce HARRY'EGO POTTERA™ jaka do tej pory powstała! Prawdziwa gratka dla fanów serii o młodym czarodzieju wykreowanym przez J. K. Rowling. To przyjemna i prosta w zasadach rozgrywka, która w miarę kolejnych partii odkrywa przed nami coraz to nowe możliwości, nowe karty dla graczy, nowe zdolności postaci, nowe mechaniki i nowych przeciwników do pokonania.
Pełna kampania to aż 7 scenariuszy na długie godziny zabawy! Zaplanowane tak, aby stopniowo zwiększać trudność gry i skalę wyzwań - od prostych przepraw, aż do prawdziwej walki o przetrwanie! Gra oparta jest na mechanice budowania talii, podczas to której nasze decyzje wpływają na to, jakie zdolności rozwijać będą nasze postaci w trakcie gry.
• Zawartość pudełka: plansza, 252 karty, 4 kości domów, 7 pudełek ze scenariuszami, 7 instrukcji do scenariuszy, 4 planszetki graczy, 8 znaczników mroku, 70 żetonów
• Gra dla 2 - 4 osób od 11 lat
• Wymiary opakowania: 30,5 x 23 x 10,5 cm
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Gra Kto to był? 221363 RAVENSBURGER
Kto to był? gra RAVENSBURGER
Odkryj tajemnice mówiących zwierząt i znajdź rabusia!
Panika w królewskim zamku: ktoś skradł magiczny pierścień władcy, który chroni krainę przed złym czarodziejem!
Zwierzęta mieszkające w zamku wiedzą kim jest rabuś i mogą udzielić wskazówek o jego wyglądzie. Jednak tylko dzieci potrafią zrozumieć mowę zwierząt, więc uratowanie królestwa zależy od nich!
Interaktywna, mówiąca skrzynia sprawia, że każda rozgrywka jest inna i za każdym razem ekscytująca.
Posłuchajcie wskazówek zwierząt, płynących z magicznej skrzyni. Naciskajcie przyciski, aby wybrać przeszukanie komnaty, rozmowę ze zwierzętami albo użycie magii. Tylko wspólnymi siłami możecie odnaleźć pierścień zanim upłynie wyznaczony czas.
• Wiek graczy: 6+
• Wymiary pudełka: 43 x 30 x 7 cm
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Gra 2w1 Drewniane Szacho-warcaby 36cm
Gra 2w1 Drewniane Szacho-warcaby 36cm
• Zestaw umożliwiający grę zarówno w szachy jak i warcaby.
• Składa plansza gwarantuje miejsce do przechowywania figur.
• Wymiary złożonej planszy: 17,5 x 34,5 x 4,5 cm
• Wysokość figury: 6 cm
• Wysokość pionka szachowego: 3 cm
• Wysokość pionka do gry w warcaby: 1 cm
• Wymiary opakowania: 18,5 x 36,5 x 5 cm
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Gra Blokus - Mattel
Zagraj z całą rodziną w grę Blokus™! Poznanie jej zasad zajmuje mniej niż minutę, a radość z główkowania nie kończy się nigdy! Gracze dostają zestawy 21 elementów – czerwonych, niebieskich, zielonych albo żółtych – które kolejno układają na planszy.
Obowiązuje jedna zasada: każdy z klocków musi dotykać innego klocka tego samego koloru, ale stykać się mogą tylko rogami! Celem gry jest umieszczenie jak największej liczby elementów na planszy. Gra kończy się, gdy na planszy nie można umieścić już żadnego klocka, a wygrywa gracz z najmniejszą ilością pozostałych elementów.
Wymiary opakowania: 27x27x4cm
Wiek: 7+
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny